Blog Arşivi

Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul&Hatay, Türkiye
Sıradanlıkların muhalefetçileri...Ben mucizeye tapanlardanım.Gerçekleşmiyeceğini bile bile dünyanın her an her mekanında onu arayanlardanım.Bütün kayıplarım onun uğrunadır.Bütün varoluşlarım ona olan tutkumdandır.____________ Benim için müzik; uykularımdaki rüyalar gibidir. Sadece ben görürüm, hissederim, yaşarım, unuturum, hatırladıklarımı aktarırım, yorumlarım... Bazı rüyalar da gerçek olur... Müzik iyi ya da kötüdür, bir tercih yapmak ise hayattır.________________ Yani başka türlü birşey benim istediğim...

15 Haziran 2009 Pazartesi

BEN

büyük konuşmadım hiç...
ben büyük oynadım hep
ya vardım
ya yoktum
ya geldim
ya gittim
işte bu yüzden kimseye söz veremiyorum
bünyem ortalama insan bünyesini aşalı çok oldu.
varolan korkularım vardı elbet
beni sizlere en yakınlaştıranlardan hemde
ben onları tanımadım
korku vardı
ama aslında korkum hiç yoktu.
Yaşamak lazım yaşamak
Kimsenin gitmediği yolların tutkusuydu bendeki
Yıprandım elbette
Bilinçli yıprattılar elbette
ama bu hayat benim
Onların birer birer, zevk alarak kopardıkları yüreğimin parçaları
AH!!!! benim canım yüreğimin parçaları AH!!!!
Yüreğimin bütün maneviyatını kendi ellerimle oluşturacağım yeniden
ve
tekrar güneş doğacak benim için
Hoşnutsuzluğunuzu görünce yüzlerinizde
İçimdeki güneşe gülümseyip devam edeceğim yoluma
Ne bir mendil ne de gözyaşım yok
Artık size borçlu olmak zorunda bırakıldığım hiç bir şey yok.
Bende size verecek hiç bir şey kalmadı.
Yokluğumdan istifade edip basıp geçtiğiniz küller benim
AH!!!benim canım küllerim AH!!!
Küleerimi ellerimle toplayacağım yeniden
ve
Tekrar güneş doğacak benim için...

Solmaz Sin

Hiç yorum yok:

Neler hissettiniz?