Blog Arşivi

Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul&Hatay, Türkiye
Sıradanlıkların muhalefetçileri...Ben mucizeye tapanlardanım.Gerçekleşmiyeceğini bile bile dünyanın her an her mekanında onu arayanlardanım.Bütün kayıplarım onun uğrunadır.Bütün varoluşlarım ona olan tutkumdandır.____________ Benim için müzik; uykularımdaki rüyalar gibidir. Sadece ben görürüm, hissederim, yaşarım, unuturum, hatırladıklarımı aktarırım, yorumlarım... Bazı rüyalar da gerçek olur... Müzik iyi ya da kötüdür, bir tercih yapmak ise hayattır.________________ Yani başka türlü birşey benim istediğim...

14 Haziran 2009 Pazar

Bir Zamanlar Sevdiğime İthafen

Bir zamanlar her şeyi hissedebliyorken yaşayamadıklarım
En hissisleşen dönemlerimde başıma gelenler.
Senelerdir güvensizlik taşıyan gözlerim
Bir kerede olsa zorla yüreğim tarafından kandırıldılar
O farklıydı
İnsandı
Vurdu 2. yalnızlığımı
Çekti gitti
Hala deliler gibi özlüyor beni.
Acıları iki katına katlandı
Nefes alırken zorlanıyor bilirim
Ama olmadı mı olmuyor
Aşk
Değil
Sevgi değil
Nefret değil
Hissizleşmenin mola sancısı sonra ki acı doğum sancımdın sen benim
İlk defa sende çılgın gibi aşık olmadan sevmeyi öğrendim
Hayatın oyunuydu galiba birimiz yada ikimiz doğru yer zamanda olamamıştık
Oysa ne çok isterdim…
Bütün bunları yaşatırken
Nefretti öğretmeye çalıştın sen bana
İsyan etmeyi
Hoşnutsuzluğu
Memnuniyetsizliği
Tatminsizliği
Saygı duymamayı
İnsancılsızlığı
Şimdi …
İkiye bölündüm ben
Sevdiğim adamla görmek istemediğim adam bir
Unutuyorum evet
Geri istemiyorum nefesini evet
Ama çok acıttı gidişin
Kanatarak kendimi koparıyorum içimdeki iki deliliği…
Adam gibi adamdın
ama sen adamlığını bende kullanamadın...

Solmaz Sin

Hiç yorum yok:

Neler hissettiniz?