Blog Arşivi

Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul&Hatay, Türkiye
Sıradanlıkların muhalefetçileri...Ben mucizeye tapanlardanım.Gerçekleşmiyeceğini bile bile dünyanın her an her mekanında onu arayanlardanım.Bütün kayıplarım onun uğrunadır.Bütün varoluşlarım ona olan tutkumdandır.____________ Benim için müzik; uykularımdaki rüyalar gibidir. Sadece ben görürüm, hissederim, yaşarım, unuturum, hatırladıklarımı aktarırım, yorumlarım... Bazı rüyalar da gerçek olur... Müzik iyi ya da kötüdür, bir tercih yapmak ise hayattır.________________ Yani başka türlü birşey benim istediğim...

16 Haziran 2009 Salı

SS

Ben rap dinlerken uzaktan izleyenler
hey
İçimi siiznle yiyip bitiriyorken
Anlamsızca beni anlamaya sözde çalışıyo olmanız
İçimden götürdüklerinizdir şimdi beni size bu kadar uzak tutan
Şu anki acımasızlığımı siz yokken öğrendim
Gözlerim nedenli nedensiz büyüsünü fırtınalarda kaybederken
Kimsenin boğulamıyacağı suları silme fırsatına sahip olan bir insan
Bir kere gördü
Sonra kesinlikle kendine gelemedi
Çünkü
Yüreğimin bıçaklanmalarının şahidi oldu birden
Aslında olay anında yoktu
Son anda yetişti ve kurtarmaya çalıştı
Elleri hep kanlı kaldı hiç bir yaram kapanmadı
ama iyiydi yanımdaki varlığını hissetmek Mügem
İşte bu hayattan tek beklediğim maneviyattı
ama bunu ne küçüklüğüm getirebildi
Ne de gençliğim verebildi
Belki bir gün...
Saygı duydum hep boşluklarıma
Yanlarında olmaya çalıştım
Anlamaya çalıştım
Yetim kalışlarını izledim
Boğuldum
Sadece
Boğuldum
Kendi kendimin herşeyi olup kendi elimi tutup kendimi büyütmekten yoruldum.
Büyümek mi büyütmek mi
İkisini aynı bünyede barındırmaktan
Boğuldum
Sadece
Boğuldum...
Elim yukarıda sinyal veriyorum sahil tarafına
çok çırpınmıyorum ama
İnsanoğlu farkıma varamasada
Yukarıda iyi karşılanacağımı bliyorum ben.
Korkum yok
Kendimi anlatmayı sevmedim hiç
taki beynimdeki şiir birikintileri düşene kadar.
Yer çekimi kudreti beni size belki anlatabilirdi.

Solmaz Sin

Hiç yorum yok:

Neler hissettiniz?