Blog Arşivi

Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul&Hatay, Türkiye
Sıradanlıkların muhalefetçileri...Ben mucizeye tapanlardanım.Gerçekleşmiyeceğini bile bile dünyanın her an her mekanında onu arayanlardanım.Bütün kayıplarım onun uğrunadır.Bütün varoluşlarım ona olan tutkumdandır.____________ Benim için müzik; uykularımdaki rüyalar gibidir. Sadece ben görürüm, hissederim, yaşarım, unuturum, hatırladıklarımı aktarırım, yorumlarım... Bazı rüyalar da gerçek olur... Müzik iyi ya da kötüdür, bir tercih yapmak ise hayattır.________________ Yani başka türlü birşey benim istediğim...

1 Mayıs 2009 Cuma

YİTİRDİKLERİME SESLENİŞ

Işık önce yüreğinden yükselir sonra coğrafyaya yayılır.
Yitik bir inançtı artık zamandan arta kalan
Buruk gülümsemelerimdi sizerden kalan.
Çırpınışlarımın sessiz seslilikleriydi benden sizlere kalan.
Yitirdiklerim hadi geri gelin.
Gittiğiniz günden beri yalnızları oynuyorum ben.
Gittiğiniz günden beri insanlığı parçalıyorum ben.
Gittiğiniz günden beri insanlığımı parçalıyorum ben.
Terk etmeye çalışıyorum bu evreni.
Peri masallarıyla terk ediyorum kendimi.
Bitmedim ...yitireceğim çok şeyim var daha....
Gelin alın...değerlerim terk edin beni
İnançlarım terk edin beni
Mucizelerim terk edin beni
Sığınaklarım terk edin beni
Son nefesimi bir hiç olarak verebilmeliyim ben.
Çok önemsemeden son oksijeni hatta sevinerek onu yitirdiğime.
Nede olsa taksitlerini ödemeye başlamıştım.
Kaç günlük,aylık,yıllık taksitlerdeyim bilmiyorum....bilemiyorum.
Gelin alın,değerlerim terk edin beni
İnançlarım terk edin beni
Mucizelerim terk edin beni
Sığınaklarım terk edin beni
Bilirim herkesin gözyaşı kendisini yakacak kadar sıcaktır...
Bu bir emirdir kıpırdama yüreğim yitirdiklerim gelin vurun beni.




SOLMAZ SİN

Hiç yorum yok:

Neler hissettiniz?