Blog Arşivi

Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul&Hatay, Türkiye
Sıradanlıkların muhalefetçileri...Ben mucizeye tapanlardanım.Gerçekleşmiyeceğini bile bile dünyanın her an her mekanında onu arayanlardanım.Bütün kayıplarım onun uğrunadır.Bütün varoluşlarım ona olan tutkumdandır.____________ Benim için müzik; uykularımdaki rüyalar gibidir. Sadece ben görürüm, hissederim, yaşarım, unuturum, hatırladıklarımı aktarırım, yorumlarım... Bazı rüyalar da gerçek olur... Müzik iyi ya da kötüdür, bir tercih yapmak ise hayattır.________________ Yani başka türlü birşey benim istediğim...

26 Nisan 2009 Pazar

Çocukluğum ve globalleşen çocukluklar

Uzun zaman önce çocukluğumu satılığa çıkardım.

Bir değil binlerce alıcısı vardı.

Onun masalları yada oyuncakları pek para etmiyordu.

Bireyselleşen dünyaya benliğini tümüyle satmak en karlısıydı.

Daha sonra...

Benimde iştahım kabaracaktı,daha renkli çocukluklar almaya başlayacaktım

Hemde istediğim yerden istediğim şekillerde.

Hevesim geçtiğinde de ikinci el mağazasına verecektim.

Malum zararında en iyisini alabilecektim böylece.

Başka ikinci el çocukluğun yanında sevimli gülümsemelerle pazarlamaya başlayacaktı kendini cafcaflı vitrininde...

Bana bile yabancı gelecekti artık.

Elbet bulunacaktı onlarında alıcıları.

Çoğu şeyin kalite ve değer sorgusuna ihtiyacı yoktu çünkü insanlık çok kullanışlı bir fonksiyondu.

Solmaz Sin

Hiç yorum yok:

Neler hissettiniz?