Blog Arşivi

Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul&Hatay, Türkiye
Sıradanlıkların muhalefetçileri...Ben mucizeye tapanlardanım.Gerçekleşmiyeceğini bile bile dünyanın her an her mekanında onu arayanlardanım.Bütün kayıplarım onun uğrunadır.Bütün varoluşlarım ona olan tutkumdandır.____________ Benim için müzik; uykularımdaki rüyalar gibidir. Sadece ben görürüm, hissederim, yaşarım, unuturum, hatırladıklarımı aktarırım, yorumlarım... Bazı rüyalar da gerçek olur... Müzik iyi ya da kötüdür, bir tercih yapmak ise hayattır.________________ Yani başka türlü birşey benim istediğim...

11 Mayıs 2009 Pazartesi

ÇEKİLDİM

Giderek aşksızlaşan zamanlarım
Mantık mı? Gönül mü? gitgellerini çok yaptım zamanın da
çekildim....
yorgunum....
Kim bilir bir daha ne zaman yeni ışık, yeni çırpınışlar
Seni içimden alırken her defasında kanayan ellerim
yara bere içinde seni kopardığımda ruhumdan
cekildim...
yorgunum....
Nereden bilebilirdim ki sensiz derbeder olacağımı.
Acımı dindirmekti tek amacım
Gaziyim ben artık
Tadım yok tuzum yok
Yara bere içinde devam etmeye çalışıyorum ama
çekildim...
yorgunum...
Basitte indirgiyememistim seni
Hep kaf dağlarını andırdın bana
Bir gün bir yalan nedeni niçini olmayan bir yalan
çekildim...
yorgunum...
Şimdi kaç göze baksam ayni yalan
Şimdi kaç yüreğe dokunsam ayni yalan
Şimdi kaç cümle duysam hepsi yalan
çekildim...
yorgunum...
ve giderek sesizleşiyor zaman
ve giderek herseyi kabulleniyor yüreğim
ve giderek kimseyi görmüyor gözlerim
çekildim...
yorgunum...

Hiç yorum yok:

Neler hissettiniz?