Blog Arşivi

Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul&Hatay, Türkiye
Sıradanlıkların muhalefetçileri...Ben mucizeye tapanlardanım.Gerçekleşmiyeceğini bile bile dünyanın her an her mekanında onu arayanlardanım.Bütün kayıplarım onun uğrunadır.Bütün varoluşlarım ona olan tutkumdandır.____________ Benim için müzik; uykularımdaki rüyalar gibidir. Sadece ben görürüm, hissederim, yaşarım, unuturum, hatırladıklarımı aktarırım, yorumlarım... Bazı rüyalar da gerçek olur... Müzik iyi ya da kötüdür, bir tercih yapmak ise hayattır.________________ Yani başka türlü birşey benim istediğim...

7 Nisan 2009 Salı

ONLAR GİBİ

Ve bir gün bütün yangınlarınla,kabuk bağlayamayan yaralarınla aşktan vazgeçersin.
Söz vermişsindir kendine ve dünyaya.
Birilerinin sorularını ya duymamazlıktan gelirsin ya duymamazlıktan.
Şizofrenlerin sevdikleri uğruna hayal dünyalarını terk etmiş gibi,diğerlerinin hayatlarına alışmaya çalışırsın,onlar gibi bakarsın
Onlar gibi yaşarsın
Onun gözünün içine baka baka
Bedeninde, beyninde bıraktığı bütün acılara rağmen hayat güzel dersin, onlar gibi…
Dilin ve mimiklerin yalan söyler artık
Sol yanının mimiklerini görebilen oldu mu hiç?
Uzaktan , uzaklardan, uzaklarımdan, uzaklarından seni gördüm
Değişmişsin artık bir çok masken vardı.
Gözlerin…
Cesur değillerdi, başkalarının renkleri çoktan değişmişti…
Şimdi sana söylenecek söz ne bir veda ne bir çığlık nede bir ölüm.
Uzaktan ,uzaklarımdan izlerken seni,masal kahramanlarımı aklıma getirdiğim gibi getiriyorum seni.
Gözlerinin yüreğime dokunuşlarını hatırlıyorum.
Lekelemiyorum kahramanlarımı
Hatırlamak ve sana bırakmak tüm şiirlerimi,çığlıklarımı
Geçmek kendimden…
Hiç değilse senden daha yüreklice,anlamların ruhlarını almadan
Yüreklice çekip gitmek…



SOLMAZ SİN

Hiç yorum yok:

Neler hissettiniz?