Blog Arşivi

Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul&Hatay, Türkiye
Sıradanlıkların muhalefetçileri...Ben mucizeye tapanlardanım.Gerçekleşmiyeceğini bile bile dünyanın her an her mekanında onu arayanlardanım.Bütün kayıplarım onun uğrunadır.Bütün varoluşlarım ona olan tutkumdandır.____________ Benim için müzik; uykularımdaki rüyalar gibidir. Sadece ben görürüm, hissederim, yaşarım, unuturum, hatırladıklarımı aktarırım, yorumlarım... Bazı rüyalar da gerçek olur... Müzik iyi ya da kötüdür, bir tercih yapmak ise hayattır.________________ Yani başka türlü birşey benim istediğim...

25 Mart 2009 Çarşamba

Uzaktan baktım kendime sensizliğime
Yaşadığım hayat sana karşı özlemlerimle doluydu
Çok sevdim çok inandım belkki ama olmadı aşk
Bekleidm hep seni ama yoktun
Sordum yüreğimdeki ateşe
Hiç birşeyi anlatamaıyordu
Belkide ben senin bana verdiğin yalnızlığımı sevdim
Ama yinede bekeldim belki bir gün gelirsin diye
Ve sonra kendime yeni bir sayfa açtım
Sensizliğie yemeni ettim Ama unutmuşum
Ylnızlığımı bana sen bırakmıştın
Tekrar sarıldım sana
Yüreğimdeki kor alevlendi
Birden farkına vardım aslında karşımdaki hep benmişim
İçimde öyle büyürtmüşümki seni Özlemlerimmişsin sen benim...
yazan:Solmaz Sin

Hiç yorum yok:

Neler hissettiniz?