Blog Arşivi

Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul&Hatay, Türkiye
Sıradanlıkların muhalefetçileri...Ben mucizeye tapanlardanım.Gerçekleşmiyeceğini bile bile dünyanın her an her mekanında onu arayanlardanım.Bütün kayıplarım onun uğrunadır.Bütün varoluşlarım ona olan tutkumdandır.____________ Benim için müzik; uykularımdaki rüyalar gibidir. Sadece ben görürüm, hissederim, yaşarım, unuturum, hatırladıklarımı aktarırım, yorumlarım... Bazı rüyalar da gerçek olur... Müzik iyi ya da kötüdür, bir tercih yapmak ise hayattır.________________ Yani başka türlü birşey benim istediğim...

25 Mart 2009 Çarşamba

gibi gibi

Benim hala umudum var
Rüzgar ne kadar gelmiyeceğini söylesede
Dalgalar ne kadar umutsuzca çarpsada
Yağmur ne kadar sert vursada camdan kalbime
Benim hala umduum var
Gözlerinin karanlığı kadar derin yüreğimdeki izlerin
Dudakalrın kadar can alıcı sevdan bende
Sözlerin kadar hayat yaşanıyor bende
Benim hala umudum var
Geçmişim kadar temiz geleck günlerim
Yüreğimdeki sevdam kadar cesurum ben
Benim hala umudum var...
yazan:SOLMAZ SİN

Hiç yorum yok:

Neler hissettiniz?