Blog Arşivi

Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul&Hatay, Türkiye
Sıradanlıkların muhalefetçileri...Ben mucizeye tapanlardanım.Gerçekleşmiyeceğini bile bile dünyanın her an her mekanında onu arayanlardanım.Bütün kayıplarım onun uğrunadır.Bütün varoluşlarım ona olan tutkumdandır.____________ Benim için müzik; uykularımdaki rüyalar gibidir. Sadece ben görürüm, hissederim, yaşarım, unuturum, hatırladıklarımı aktarırım, yorumlarım... Bazı rüyalar da gerçek olur... Müzik iyi ya da kötüdür, bir tercih yapmak ise hayattır.________________ Yani başka türlü birşey benim istediğim...

13 Nisan 2009 Pazartesi

SENİN İÇİN

İçtim bugün.
Dinledim bugün.
Uçtum bugün.
Çektim bugün.
Ellrimi koydum istediğin vitrinime.
Ödüllendirdim kalbimin güvercinlerini.
Attım telefonumu bir kenara.
Attım gösterişlerimi bir köşeye.
Masumlaştım iyice.
Okyanusundaydım tüm gece.
Yitirdiğim çocukluğuma ağladım.
Ellerimi koydum istediğin vitrinime.
Gözlerim kalbimin mezarlığındaydı hep.
Bir yanım duacın , bir yanım serzenişte.
Git dedin gittim işte.
Yaşamaya çalıştım eski günleri.
Sevda verdim geri dönmedi.
Ses verdim yankılandı soğuk sessizliğinde.
Ellerimi koydum istediğin vitrinime.
Sen yol aldıktan sonra.
Ben bile değiştim,iki şey hariç.
Sigaram ve içkim.
Onlarıda koydum vitrinime bizim için.
Aklıma geldiğinde
Soğuk,beyaz,mermer,ikinci kimlik cüzdanın..
Aklıma geldiğinde
Ellerim,içkim,sigaram istediğin vitrinimdeler.
Gözlerimin kırışıklığıdır kaldıramayan senin soğuk sessizliğini.
Okyanusundaydım tüm gece ben.
Senin için türküler çığırdım.
Acılarımı yaktım göçmen gemilerinde.
Güllerimi unutmazdın hiç.
Koydum soğuk sessizliğine ömrümün güllerini.
Güllerim soldu.
Ellerimi koydum istediğin vitrinime.
Ne zaman birikse hasretin.
İşte yazıyorum sana bir kaç satır.
Gönderiyorum soğuk sessizliğine.
Yedi yıldır nerede birikiyor bilmiyorum.
Ellrimi koydum istediğin vitrinime.
Yetiniyordum bana bıraktıklarınla.
Hep gülüyordum aynı senin gibi...
Hep yazıyorum aynı senin gibi...
Duymak istemiyorum ne bir siren ne de telefon sesi...
Demiştim ya attım bir köşeye telefonumu .
Aklıma getirmeyerek o geceyi yaşamaya çalışıyorum senelerdir.
Ellerimi koydum istediğin vitrinime.
Rüyalarımdaki gibi her gözümü kapattığımda,karanlığımda ışıldıyor gülümsüyor ve el sallıyorsun.
Ödüllendiriyorum kalbimin güvercinlerini uyandığımda
Kırmızı karanfillere bakıyorum reel dünyada.
Kavakları dinliyorum
Koruyarak masumiyetimi
Ellerimi koyuyorum istediğin vitrinime...

Cennetteki Canım teyzeme...



Solmaz Sin

Hiç yorum yok:

Neler hissettiniz?