Blog Arşivi

Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul&Hatay, Türkiye
Sıradanlıkların muhalefetçileri...Ben mucizeye tapanlardanım.Gerçekleşmiyeceğini bile bile dünyanın her an her mekanında onu arayanlardanım.Bütün kayıplarım onun uğrunadır.Bütün varoluşlarım ona olan tutkumdandır.____________ Benim için müzik; uykularımdaki rüyalar gibidir. Sadece ben görürüm, hissederim, yaşarım, unuturum, hatırladıklarımı aktarırım, yorumlarım... Bazı rüyalar da gerçek olur... Müzik iyi ya da kötüdür, bir tercih yapmak ise hayattır.________________ Yani başka türlü birşey benim istediğim...

19 Ekim 2009 Pazartesi

ALINTILAR

Düşüncenin ortaya koyulması insanı kölelikten kurtarıp özgürlüğe ulaştırır.
EMERSON


Bir düşünce eken bir eylem biçer
Bir eylem eken bir alışkanlık biçer
Bir alışkanlık eken bir karekter biçer
Bir karekter eken kaderini biçer
%100 Düşünce Gücü(syf:183)

Huzur içinde ellerimi kavuşturuyor ve bekliyorum,
Rüzgara,gelgite ya da denize aldırmıyorum;
Artık zamana ya da kadere isyan etmiyorum,
Bana ait olan bana gelecek çünkü.
JOHN BURROUGHS

Hiç yorum yok:

Neler hissettiniz?