Blog Arşivi

Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul&Hatay, Türkiye
Sıradanlıkların muhalefetçileri...Ben mucizeye tapanlardanım.Gerçekleşmiyeceğini bile bile dünyanın her an her mekanında onu arayanlardanım.Bütün kayıplarım onun uğrunadır.Bütün varoluşlarım ona olan tutkumdandır.____________ Benim için müzik; uykularımdaki rüyalar gibidir. Sadece ben görürüm, hissederim, yaşarım, unuturum, hatırladıklarımı aktarırım, yorumlarım... Bazı rüyalar da gerçek olur... Müzik iyi ya da kötüdür, bir tercih yapmak ise hayattır.________________ Yani başka türlü birşey benim istediğim...

21 Haziran 2009 Pazar

Sitem ve Kabulleniş

Yangın
Sıkışıyor yüreğim
Daralıyor bedenim
Gözlerim küsükün artık bir damla göz yaşı akıtmak istemiyor.
Koyup gittin ya
Anlamlı, anlamsız, gerekli ,gereksiz
Hafifletmiyorki acımı gereksiz bütün kelimeler.
Kendim yüzündem bütün acılarım
Anaçlığım
Sadakatim
Sevdam
Özverim
Kadınlığım
Kayıtsızlıkların,hoşnutsuzlukların,huzursuzlukların
helal olsun
verdin işte bütün olumsuz yanlarını bana
Kaç gece geçti
Ben hala düşünürken intiharları giyinirken
Ben hala odamda yalnızlara soyunmuşken
Sen hala beni anlamıyorken
Bedenin varlığı değildi istediğim maneviyatındı
Maneviyat
Anlıyormuş gibi görünen mimiklerin
İşte onlar yordu benim bütün maneviyatımı
Geçiremedin işte acılarımı
Tutamadın sende verdiğin sözleri
Ekledin yaralarıma yenilerini
Vurdun bir dem daha yalnızlık
Koskocaman limanıma sığındırabileceğim gemi yok
Dermanım yok
Bir müddet tadilattayım
Büyülü limanımın yalnızılığını özledim.
Hayata dair güzel şeyler kaldıysa şayet
Ya mucizeyi bekliyorum
Ya da meleğimi
Hadi artık yoruldum boşluklarımda.
İhtişamımdan etkilenmiş körlere ihtiyacım yok benim.
Yol arkadaşım olacak kadar gözü pek birilerinedir çağrım...

Solmaz Sin

Hiç yorum yok:

Neler hissettiniz?