Blog Arşivi

Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul&Hatay, Türkiye
Sıradanlıkların muhalefetçileri...Ben mucizeye tapanlardanım.Gerçekleşmiyeceğini bile bile dünyanın her an her mekanında onu arayanlardanım.Bütün kayıplarım onun uğrunadır.Bütün varoluşlarım ona olan tutkumdandır.____________ Benim için müzik; uykularımdaki rüyalar gibidir. Sadece ben görürüm, hissederim, yaşarım, unuturum, hatırladıklarımı aktarırım, yorumlarım... Bazı rüyalar da gerçek olur... Müzik iyi ya da kötüdür, bir tercih yapmak ise hayattır.________________ Yani başka türlü birşey benim istediğim...

20 Mayıs 2009 Çarşamba

SAVAŞ VE BARIŞ ÇOCUK

Savaş ve barış çocuk
Herşey birbirinden bu kadar farklı ve ayrıyken
Aynı zamanda bu kadar benzer ve bağlıyken
Savaş ve barış çocuk
Aile kavramının açıklayıcısıdır bu iki kelime çocuk
Belki doğduğun günün beyazlığından ve huzurundan etkilenmişlerdir
Başta sevgiyi aşılarlar sana
Savaş kelimesini duymaya tahammüleri yoktur heleki konu sen isen...
Bu iki kavramı baz alırlar seni büyütürken
Fakat
İçlerindeki sevgin barış
Sana kabul ettirmek istedikleride savaşıydı kabul etmedikleri savaşın...
Savaş ve barış çocuk
İşte hepsi bu ,bunlarla devam edeceksin yoluna
Soruların olacak,sorun yalnış olup olmadığı değil
Elini sola uzatsan güvercin olur
sağa uzatsan kırmızı karanfil
Savaş ve barış çocuk
Bu iki kelimeyi seviyorum(barış)nefret ediyorum (savaş)
çocuk
Özledim ama görmek istemiyorum
Savaş ve barış çocuk
İşte hepsi bu

Solmaz Sin

Hiç yorum yok:

Neler hissettiniz?