Blog Arşivi

Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul&Hatay, Türkiye
Sıradanlıkların muhalefetçileri...Ben mucizeye tapanlardanım.Gerçekleşmiyeceğini bile bile dünyanın her an her mekanında onu arayanlardanım.Bütün kayıplarım onun uğrunadır.Bütün varoluşlarım ona olan tutkumdandır.____________ Benim için müzik; uykularımdaki rüyalar gibidir. Sadece ben görürüm, hissederim, yaşarım, unuturum, hatırladıklarımı aktarırım, yorumlarım... Bazı rüyalar da gerçek olur... Müzik iyi ya da kötüdür, bir tercih yapmak ise hayattır.________________ Yani başka türlü birşey benim istediğim...

27 Mart 2009 Cuma

SÖZDE İNSANLIK

İnsanların düşünme yeteneklerini kullanmalarını beklemiyorum artık.
Ölüyor olmam yada yaşıyor olmam hiç kimseyi ilgilendirmiyor.
Yaşama hakkı mı? Komik
Ben dünyaya geldikten sonra bu kimin umurundaki
Kimsenin kimseye o hakkı verme gibi bir hakkı yoktur ki zaten.
Hayır! unutmuş olamam, haklısınız sizi ilgilendiriyor.
İstekleriniz doğrultusunda ilerleyen,sahte bir insan yaratmış olacaktınız(sözde yakındığınız sahte dünyanın içerisinde)
Bencil, hem de çok bencilsiniz.
Sözde sevgiden bahsederek tek yaptığınız duygu sömürüsü
Gitmek ya da gelmek
Sevmek ya da terk etmek
Bunlar benim sorunlarım değimliydi?
Neden?sizin görüşleriniz benimkilerden önce mi gelmeli
Sahte mutluluk olaylarınız içinde bende mi olmalıyım
Dünyanın çok kötü bir sürece doru gittiğini,kıyametin yaklaştığını mı hissediyorsunuz?
Oysa,Herkes yaratmış kendi istediği dünyayı bu yüzden ben beklemiyordum farklı kıyametler.
Yoksa kendi hayatınzı iyi yönetemediğiniz için mi yaptırımlarınız
Yanlış deneyimlerinizi bende yapmıyayım,üzülmeyeyim,aynı sonuçları doğuracağına kim inandırdı sizi
Oysa sizi de zamanında uyardılar, yapmadınız ,acımadı mı?
Bu oyun sizde bağımlılık yapmış,siz hala kendi duygularınızla,kendi aklınızla hata yapıyorsunuz. Yanıyorsunuz… yakıyorsunuz…beni de yakmak istiyorsunuz
Evren benim,kaygılanmayın yakmadığım için yanmıyorum…
Korkularınız mı, korkular mı?
Sayenizde korkuyu tam yaşayamadım ya çok abarttım yada umursamadım
Korkutuğunuz ve kaçtığınız konumlardan daha iyi bir durumda mısınız?
Hayatımız monoton…neden monoton?benzer istekler benzer çocuklar…
İkilemlerde misiniz acaba?
Ay ne güzel evlat yetiştirmişim,başarılı bir hayatım olmuş,iyi bir insanım ben…
Bencilsiniz karşınızdakilerin hiç katkısı olmadı mı?
Peki ya sözde çok anladığınız başarı
Herkesin bildiği bir başarın var mı? Yoksa herkesten sakladığın bir utancın mı var? Kendine bile söylerken kızardığın…
Bu kendi iç başarın mı başarısızlığın mı?
İtiraf edebilidiniz mi kendinize?
Ya sürekli eleştirdiğiniz insanların içinde kendinizi bulduğunuzda…utandınız mı hiç?
Kendi yarattığınız tabular ve tayinlerinizden yakınan gene siz değil misiniz?
Ben,sen,o,biz,siz,onlar ayrımını neden sadece dil bilgisi dersinde bıraktınız?
sizin hayatınıza müdahale edenleri öldrüme hissine kapıldınız?
Peki ya ben
Sen + biz
Çok bildiğiniz dünyanızda,her şeyi öldürdüğünüzün farkında mısınız?
Hala yarattığınız dünyanın güzel olduğu kanısında mısınız?
Her gün bir ölü görmek için kan görmeniz şart mı? Tanrım nasıl bir psikolojidir bu…
İçinizdekini öldürdüğünüz halde hala kan görmediğiniz için kendinizi arıyorsunuz boşluklarda…..
Beynime,bedenime müdahale ediyorsunuz.
Ruhumada müdahale edebileceğinizi mi düşünüyorsunuz?
Kendi kendinizi kandırmayın artık……




yazan:Solmaz Sin

Hiç yorum yok:

Neler hissettiniz?