Blog Arşivi

Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul&Hatay, Türkiye
Sıradanlıkların muhalefetçileri...Ben mucizeye tapanlardanım.Gerçekleşmiyeceğini bile bile dünyanın her an her mekanında onu arayanlardanım.Bütün kayıplarım onun uğrunadır.Bütün varoluşlarım ona olan tutkumdandır.____________ Benim için müzik; uykularımdaki rüyalar gibidir. Sadece ben görürüm, hissederim, yaşarım, unuturum, hatırladıklarımı aktarırım, yorumlarım... Bazı rüyalar da gerçek olur... Müzik iyi ya da kötüdür, bir tercih yapmak ise hayattır.________________ Yani başka türlü birşey benim istediğim...

25 Mart 2009 Çarşamba

Babama...

O kadar alıştırmıştınki beni sana
Senin varlığını bile unutmuştum,bütünleşmiştik
Ve bir gün senin istediğin hayat için çekip gittim
Beni senden seni benden ettim
Nefes alırken zorlanıyordum
Göz yaşlarımm yüreğime akıyordu
Bir gün hayallerime baktım
Ben hep senin hayallerini taşıyormuşum
Hep senin istediğin hayatı yaşıyormuşum
Çok koyuyordu sensizlik bana hayat sevadanı yüreğimden almaya çalışıyordu
Ama bilmiyorduki senin varlığını bimek bile yetiyordu bana
Canımdan çok sevdim hemde çok...
Delicesine dünyayı senin için tüketircesine
Ama bir baktım, SEN BENİM İÇİN DEĞİL DÜNYAYI KENDİ ÖMRÜNÜ BİLE ÇOKTAN TÜKETİMİŞSİN
Yüzündeki çizgiler her geçen gün daha iyi olmam içindi
Evet farkına vardım geç olsada
Ama bilki yüzümdeki çizgilerde istediğin çocuğu görebilmek ve ileride binlerce sen yaratmak içindi...

Hiç yorum yok:

Neler hissettiniz?